Furore

Am văzut cum curge asfaltul pe poteci,
Cum se preling acoperișurile
Pe trupurile agitate
Am văzut, fără să cred că am văzut,
Un spital de nebuni pe roți.
Nebuna am fost /sunt și eu
Când nu mai cred în oamenii
Care nu au riduri
Sau măcar cearcăne/
Nebuni au fost și cei
Care au lăudat frigul,
Lăsând pământurile
Să moară de foame.
Știam de la început
Că orașul-haotic-superaglomerat
Avea să se piardă
În asfalt, claxoane
Și fum de țigară,
Dar am preferat o acceptare gradată
Decât un atac de panică
Etichetat după culoarea pielii

4127-city-life

(Fine Modern Art by Olga Rykova)

3 thoughts on “Furore

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

