​[Mă bate timpul. Eu doar țip la el] 

Mă strâng coastele;
De dor, 

De mor, 

De nu mai știu 

Ce-mi tot fac astrele. 

Mă înțeapă timpul în ochi. 

Mă întorc în trecut

Și parcă e plăcut 

Să te mai vezi o dată

Tânăr. 

Pendul ruginit 

Mi-i prins în tâmplă, 

Alerg după el 

Și nu știu ce se întâmplă, 

Că timpul ba stă,

Ba fuge de nebun, 

Nici nu mai știu cum să îi adun

Clipele într-o poșetă. 

Și… Încolăcit prin vasele mele de sânge, 

Îmi dau seama că eu sunt tot eu, 

Doar că nu mă mai pot plânge, 

Că poate am riduri acum 

Și îmi e mai greu

să urc scările 

Până la 2.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

