Primăvara moare după noi

Ne-am amăgit! -ziceam noi trişti,
crezând că dacă vine primăvara,
sufletele noastre vor înflori în alte grădini//
poate vor dansa cu lalele
în ploi
şi vor creşte flori de măr pe noi
şi ne-om întinde braţele
unul spre celălalt
până ne vom încleşta
în înţelesul renaşterii-
dar nu.
Ce îmi place s-o stric
cu ‘nu’-ul ăla,
pentru că ştiu că primăvara asta
doar Eu văd mugurii cum ţipă prin copaci,
Eu mângâi florile,
tu le rupi
şi nici măcar nu mi le dai mie.
Hahaha!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

