iubirea se și vede!

Iubirea mea are gust de cireșe care îmi cresc pe coaste și mi se întind pe piept ca o pictură, pe care trebuie să o ascund de ochiul neinteresat de artă, ca nu cumva să-i fure din sclipire. Iubirea mea trece, într-adevăr prin stomac, dar doar ca să își facă simțită prezența sa fizică, în armonie cu cea spirituală. Sufletul meu mi se oprește în gât, atunci când nu găsesc cuvintele potrivite să o exprim și știu că tot ce îmi face e real, pentru că uite, o simt! Obrajii îmi iau foc, vocea îmi tremură puțin…iar eu mă pierd sub cămașa ei… Mă trezește dimineața zâmbind, râzând gălăgios de sufletul meu somnoros, apoi îmi face cafea și îmi citește furnici…

De atunci ador orice dimineață.

Și da…tu ești!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

