De câte ori am fost în mai?

E mijlocul lui mai, însetat de căldură,
străpuns de flori, de ploi…
de nori, de noi,
de miresme şi gînduri,
de parcă-i primăvară pe pânză
cu vară pe margine…
Şi mă văd pe mine –
eu – sfârşit de noapte
tu – început de răsărit,
ne-am prins într-o zi de mai
şi am uitat care – cum//
E mai şi nu mai ştim ce simţim
şi cine suntem
aşa cum nu ştim
că mâine va ploua,
dar apoi ne vom umple cu soare,
vom zidi asfinţituri de poveşti
cu copaci înalţi şi verzi,
atât de verzi, dar atât de bătrâni,
cu secole atârnând de frunze,
parcă întrebându-ne…
de câte ori am fost în mai?
De câte ori ne-am îndrăgostit în mai,
şi-am alergat după soare
şi-am urlat la lună
când tinereţea ne bătea în geam…
Oare câte suflete s-au pierdut în mai
şi au rămas de piatră?…
IMG_4513
 
 

 

2 thoughts on “De câte ori am fost în mai?

Add yours

  1. Chiar ma intrebam cand vei mai scrie ceva 😀
    I’m happy to find that you did.
    It was worth every second of the wait!
    Really wonderful words..straight from the soul.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

