Urme de iubiri

Am urme pe braţe, pe piept,
Am îmbrăţişat prea mulţi oameni goi,
îmi dezbrac mintea, te-aştept
Să-mi laşi cicatrici de gânduri noi //

De te caut în vis, strigă-mă!
Ai un nume nou în fiecare decor,
De te-am găsit, întreabă-mă
Dacă ţi-am furat vreun amor//

Te-am uitat sub cearşaf, ce fericire!
Te-ai ascuns sub nopţile de vară,
Un suflet tânăr – delicioasă nemurire
Şi-amar trecut din fiecare seară…

One thought on “Urme de iubiri

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

