Plouă cu gânduri

Plouă mărunt şi sufletu-mi arde-n zadar,
Soarele mă alintă, dar îmi lasă un gust amar;
De când ceru-i înfrânge orice gând de răsărit
Strălucirea-i mai slabă, se pierde în azurit…

Plouă apăsat de-un un ceas, poate două,
Ceru-i aproape negru; ni se arată doar nouă.
Acum deschid geamul şi-n linişte aştept –
Aud plânsul ploii cum răsuna în piept.

Mai trece un timp, mi se pare un veac,
Stele se nasc pe cer, privesc ploaia şi tac…
Iar noaptea timidă întreabă pământul:
“Când ploaia va trece, va pleca şi gândul?”

 

 

6 thoughts on “Plouă cu gânduri

Add yours

      1. Da, dar să fie o ploaie caldă, să te bucuri de ea. Dacă e rece, urmările nu sunt cele pe care le aștepți, și te ține o perioadă…

  1. Minunat!
    cuvintele sunt absolut superbe si asta ma face sa imi dea lacrimi…
    Can’t wait until the next one!!
    mnl.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

