definiţie

Suntem toţi o mare de sentimente, de idei, de speranţe. Suntem o cameră plină de gânduri, cu ferestre închise şi adăpostim în noi tot felul de amintiri agăţate de pereţi, cămăşi de promisiuni aruncate pe pat şi cuvinte nespuse, aliniate în biblioteci.

Suntem un azi amestecat în cafeaua rece de ieri, o carte citită la miezul nopţii, primul gând de dimineaţă şi ultimul de seară. Suntem toţi ‘broken’, dar ne găsim piesele lipsă în câte ceva nou, ne completăm pe zi ce trece. Absoarbem nişte promisiuni făcute la 2 am, ne facem nectar din filmele viitorului şi îl bem în fiecare dimineaţă.

Ah, ce stupid…

De ce scriu asta, nu ştiu.

Încă încerc să îmi dau seama ce sunt, ce caut aici, ce vreau.

Ştiu. Ştiu ce vreau acum.

Vreau să pot vedea prin ochii altcuiva ceea ce sunt eu, vreau să mă văd aşa cum mă văd alţii. Să îmi ascult vorbele prin mintea unei alte persoane.

‘ce-i şi cu nebuna asta’…

 

4 thoughts on “definiţie

Add yours

  1. wow…I started weeping when i first read it!
    Cuvinte si o minte foarte frumoase.
    Sper sa gasesti in continuare inspiratia necesara pentru a continua arta asta.
    Minunat!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

