Deschide ochii!

 – ‘Dac-ai şti cât am fugit de tine, până te-am întâlnit..’ ( Mircea Eliade)
 – Drama omului rănit, cu zâmbet stors din suflet…
– …şi cam câte clipe de fericire să tot retrăieşti, ca să poţi schiţa un zâmbet?
– Realizezi că ţi-ai pierdut ochii-n oglindă şi capul e furtună şi inima pare să fie trasă de oglindă…unde să mai fugi, când umbra vine după tine?
– Totuşi,  cine e umbra ta? că nu eşti tot tu, e o ea, e un el, e cineva în care ţi-ai ascuns o parte din tine? O umbră, atâtea nuanţe de negru… dar în zadar, căci atunci când vine noaptea, eşti un tot. Un tot cu întunericul, cu tine, cu ei toţi şi atunci e singurul moment când simţi că eşti întreg. În restul zilelor, sub lumina curioasă a vieţii, eşti doar bucăţi de tine, ce-ai mai rămas după fiecare răsărit.
– Dar unde? Când te copleşeşte şi nu poţi face o mişcare raţională…pierdut în labirintul propriu, cu scopul de a găsi diamantul din lumea ta, eşti în mediul tău şi te sperii de el, când ai faţa curată şi toţi cei din jur au feţe de demoni, zâmbet pervers, oare ce îmi faci tu mie?…îmi dai speranţe şi eu încerc să te ajung, iar când ajung la picioarele tale, mă loveşti!
– Respingi tot ce-i în jurul tău. Cum adică nimic nu-i bun? Poate eşti orb, sau poate doar ai uitat să iţi mai cureţi ochii de răutate. Tu nu mă vezi, stau exact în dreapta ta. Te privesc, dar tu mereu priveşti în altă parte. Cuvintele ce ţi le şoptesc nu le auzi, sau cel puţin nu vrei să le auzi. Nu crezi că există cineva care te poate iubi doar aşa cum tu iţi imaginezi…realitatea ta e doar o virgulă din tot ce-i în mintea ta. Halucinezi, nu mai ştii în cine să ai încredere, pe cine să urmezi. Stii că poti să ai atâtea uşi deschise, dar ţi le închizi singur. Uite, pentru ultima oară, îţi ofer cheia mea. Poţi să îţi deschizi uşa, sau sa mă închizi pentru totdeauna în sufletul tău. Orice decizie ai lua, mie oricum mi-ai ales calea deja.
One thought on “Deschide ochii!

Add yours

  1. This was an incredibly amazing read.

    Adevarul e ca, e teama de a pierde sentimentele pentru o persoana pe care o iubesti atat de mult…Pentru persoana normala (sau anormala) acest lucru e o agonie, si chiar daca aude soaptele, face tot posibilu sa se apere de realitate, dese ori devenind foarte aspru.
    Acest lucru nu se datoreaza faptului ca o persoana nu vrea sa te inchida in suflet, sa te pastreze, ci faptului ca frica depaseste orice alt sentiment pozitiv. Asta variaza de la om la om.
    Omul nu vrea sa deschida usa spre o alta lume, vrea ca lumea in care e deja sa ii arate ca exista un viitor in care sa respire alaturi de tine..

    Starlight.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

