1152014

E linişte, dar nu e orice fel de linişte. E lipsa acelor sunete care îţi asigură un oarecare comfort, fără de care te simţi mereu urmărit, privit. Întunericul rece umple camera silenţios şi parcă doar lumina lunii mai desenează obiectele din jur. Afară, siluete de umbră dansează cu vântul, copacii parcă îşi plâng de milă. Cum să nu plângă, când ei singuri, goi, nu-şi mai întind crengile către soare, ci către un cer înecat în gri? E atât de linişte încât îmi aud gândurile cum curg pe tâmple, pleoapele grele susţin întreg universu-mi; noaptea astea se vaietă încontinuu, îi aud pisicile cum miaună pe la uşi, cum se izbesc privirile îndrăgostiţilor de geamurile iubitelor şi cum tu, fidel stelelor, le şopteşti mereu poveşti noi.
Oare luna, ce stă de veghe nopţi la rând, îmi prinde gândurile ca să îşi facă bijuterii din ele? Câteodată sper că da, căci i-am dat  şi ce-a mai rămas din suflet, poate valorează ceva…
Şi de câte ori n-am vrut să alerg în miez de noapte, să simt iarba sub picioare, să alerg atât de repede, încât vântul să fie pentru mine doar o prinzătoare de păr; să mă ascund în pădure şi la rădăcinile unui copac, să aştern tot ce-am trăit vreodată, căci nu e loc mai sigur să-mi ascund sufletul decât pământul din care m-am născut. Apoi, din sămânţa fiinţei mele să crească alţi copaci ciudaţi, iar pădurea să nu moară niciodată… Şi poate într-o zi cineva îmi va găsi locul şi va întelege atunci,  cât de mult am iubit în fiecare noapte, cu fiecare parte din mine, universul.

5 thoughts on “1152014

Add yours

      1. Imi cer scuze ca n-au fost ale mele mai alese, dar cu siguranta stii ca vin multe cuvinte de lauda din partea mea… daca te opresti din ce faci, adu-mi aminte sa ma iau de tine… grav! Felicitarile mele; Eminescu ar transpira sub şubă!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

