Luceferi

Timpul e întors azi,
vorbim despre ieri, trăim pentru mâine,
ne aruncăm însetaţi într-o mare de cuvinte,
ne despart acum doar doi luceferi –
unul din cerul tău, celălalt din al meu.
E acelaşi, dar îl privim diferit.
Tu îi vezi partea luminată,
însă mie îmi rămâne întunericul lui,
misterios în toată splendoarea sa,
surprins de nişte drumuri vechi
ale minţii mele.
Luceafărul acela îţi zâmbeşte ţie,
mie îmi plânge nopţi la rând,
îşi varsă gânduri şi teamă pe pământ,
căci nu-şi poate găsi jumătatea;
Dar noi i-am legat destinul,
i l-am împletit în jurul vieţii noastre,
încât luceafărul tău îmi aparţine,
aşa cum al meu devine totul tău.
Oare în noaptea ce va veni,
vom privi amândoi acelaşi luceafăr?

2 thoughts on “Luceferi

Add yours

  1. Nu exista zi in care sa nu verific blogul pentru compuneri noi, si cand vad ca este cate una noua parca mi-i se lumineaza toata mintea si imi spun incet ca “hai sa vedem daca reusim sa mai invatam ceva despre autor”.
    Ma uimesti de fiecare data, esti geniala!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

