dimineaţă de toamnă

În toamna asta, dimineţile nu mai sunt la fel;
îmi beau cafeaua pe fugă, singură, dar nu mai are acelaşi gust.
Şi pun mai mult zahăr decât de obicei,
de parcă ar putea să-mi îndulcească şi zilele.
Totuşi, amarul de toamnă
ce se strecoară de pe frunze în ceaşcă
aduce stropul de culoare de care soarele a uitat
să-l picteze la toţi copacii,
ceea ce mă face să sper  că în unele părţi ale oraşului
e încă vară,
aşa cum probabil în sufletul meu
mai sunt câteva locuri cu cer senin, margarete şi zâmbete de copii.
Însă degeaba mi se frâng pe tâmple gânduri de lumină şi flori
când lumea asta îmbrăţişează frig şi umbre;
dar prefer să continui să beau cafeaua singură în fiecare dimineaţă,
decât să mă învelesc cu feţe de oameni trişti şi cuvinte aievea.

One thought on “dimineaţă de toamnă

Add yours

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

