Mon amour.

E noapte iar
Şi ştiu că îţi vorbesc aşa
Doar când sunt singură
Şi pe tine te ştiu în alt pat,
Dar niciodată nu am cunoscut
Suflet mai  pur ca  al tău.
Te simt în toată fiinţa mea,
Chiar şi acum, când nu eşti aici.
Încă îţi simt buzele cum îmi tremură pe spate
Şi mâinele care se pierd uşor pe coapse;
Vreau să te am iar aproape,
Să nu mai ştiu dacă e zi sau noapte,
Să te pierd iar în fumul de ţigară
Până când zorii îţi orbesc dragostea;
Nici nu ştii că îţi port tricoul şi azi
Şi mă pun mereu pe partea ta de pat
Şi parcă ştiu
Că vei veni iar să te aşezi  lângă mine,
Să-mi simţi bătăile de inimă direct în timpane,
În suflet, în tine.
Vom fi iar doar noi doi, când e lună plină,
Când e decembrie
Şi chiar dacă e marţi dimineaţa.
Întotdeauna te port cu mine,
Aşa cum noaptea îşi poartă
Îndrăgostiţii în lume.
Mon amour.

One thought on “Mon amour.

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

