Iar plouă…

tumblr_mnmf1zPQHX1so03jmo1_500

Ce furtună! dar ce de gânduri!… totul într-o ploaie repezită, parcă nervoasă, cu dor de pământ uscat, ca şi când n-ar mai fi plouat de ani de zile. Dar plouă destul de des şi încep să mă obişnuiesc cu mirosul de natură umedă, supusă vântului.

E aproape seară, lumina se sfieşte să mai pătrundă în cameră, lăsând toate umbrele astea să îşi continue  jocul lor dubios. Dar totuşi,  mă duc să deschid geamul,  mă sufoc în liniştea asta; prefer zgomotul asurzitor al ploii şi al câtorva maşini pe bulevard. Blocurile sunt sinistre, vechi, ude. Parcă simt răceala pereţilor în plămâni. Oamenii, toţi grăbiţi şi nervoşi, trec aievea pe stradă…Au feţe triste, palide şi toţi emit energie negativă, rar se găsesc unii care te privesc şi te fac să zâmbeşti fără motiv. Nu. Oamenii zilei de azi nu m-au făcut să zâmbesc, ba chiar îmi doream să îi evit pe drumul către casa. Câteodată mă întreb ce ar zice lumea dacă mi-ar auzi gândurile;  dar ca de obicei, toate întrebările se pierd în aroma cafelei( mama face o cafea mai bună decât mine, recunosc), care mă  face să mai uit de atmosfera asta posomorâtă şi să mă gândesc la ziua de mâine ceva mai pozitiv.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

