ciudat

Mi-aduc un stilou şi-i înmoi peniţa ruginită
în verdele crud al primăverii.
Cu mov de brânduşe
scriu câte-o poveste veche pe scoarţa copacilor,
apoi privesc cerul printre crengi,
îmi aud şi bătăile inimii în ecoul pădurii
şi mă trezesc într-o fericire gălăgioasă,
că nu sunt singură, pădurea asta mă iubeşte,
pentru că tot ce ascunde ea,
împarte cu mine.
Aici timpul nu mai are logică,
nici lumea şi nici eu,
dar prefer ziua asta aşa cum e;
nu mai plec niciodată de aici…

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

