vino-pleacă

Ai venit suspinând în amurg, în tristă chemare,
M-ai aşternut pe frunze, mi-ai adus răzbunare
Şi-atunci când părea mai dulce momentul
Ai dispărut în ceaţă şi ai furat inocentul.
Te-ai ascuns în frig şi în albastru şters,
Ai ales drumul pe care eu am mai mers
Şi chiar de ţi-am greşit, te rog, întoarce-te
Ştiu că noaptea ţine cu noi, hai, vino-ncoace.
Lasă-ţi sufletul în grija mâinilor mele,
Alungă-mi întrebările, căci sunt atât de grele;
Acoperă-mi buzele cu mii de sentimente,
Aşa cum te privesc eu –
Fără teamă şi fără regrete…

 

 

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

