teamă

îmi e atât de teamă de dimineţi,
căci atunci când mă trezesc,
singurătatea se prelinge uşor pe pat
şi îmi dă o oarecare
frică de lume.
îmi e teamă de clipele de dinaintea somnului,
când oboseala îmi închide pleoapele fără voinţa mea
şi atunci doar mintea rămâne încă deschisă
şi inima…
ca o rană sângerândă.
în clipele astea
fiecare sentiment se amplifică
şi parcă se întorc împotriva mea
şi timpul
e ca o sabie cu două tăişuri…
şi cel mai rău e că
nu fac nimic
şi mă bucur de tristeţea asta;
e tot ce mai am.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

