Lună cu suflet

E atât de plăplândă luna-ntre nori
se lasă purtată de gânduri şi vise noi
mi-ar părea rău să nu îi răspund chemării,
chiar dacă mi-a dat sufletul uitării…
lasă-mă să ating o urmă de lumina
să pot s-aprind scânteia, să mă vindec de vină,
s-ajung în albastru, să mă bucur de tăcere,
e mult până sus, dar sufletul asta-mi cere.
Şi într-o noapte cu aromă de teamă
mă las purtată în vânt; o şoaptă mă cheamă,
mă întoarce în aer şi apoi mă trânteşte,
e ce am vrut să aud, dar oare cine îmi vorbeşte?
Din nou, luna în esenţă se varsă,
ceas ascuns, cuvintele îşi lasă
să cadă uşor, prin mine, deodată,
pictând o lume nouă şi mai ciudată, parcă.
E luna, cea care cu sentimente se hrăneşte,
cerc perfect, ea din mine creşte,
mă umple de întrebări şi  speranţe deşarte,
oare va fi totul cum îmi doresc?
cine ştie, poate…

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

