Doar de suflete vorbesc!

Îmi e atât de teamă că nimeni nu va înţelege vreodată sentimentele astea ciudate ce se strecoară printre bătăile de inimă. Îmi e atât de teamă să expun un suflet diferit unei lumi plină de negativism, unde orice fel de schimbare e văzută rău, iar lucrurile obişnuite şi banale sunt apreciate. De ce? De ce toată lumea merge pe concepţia că ‘dacă tu nu ai avut/ştiut/cunoscut (etc) , nu există? cine suntem noi să definim existenţa, când vedem cum zilnic ea se joacă după bunul plac cu minţile noastre? De ce e atât de greu să simţi, să înţelegi, atunci când toată lumea te îndeamnă să mergi pe drumul din stânga, dar tu simţi cu putere că drumul cel corect e cel din dreapta? Uneori, nu se aplică aceleaşi legi pentru fiecare suflet(da, eu tind să cred că fiecare suflet e ghidat după anumite legi, pe care, bineinteles, fiecare şi le dezvoltă de-a lungul timpul. Asta se aplică oamenilor care sunt conştienţi de existenţa acestei energii numite ‘suflet’ şi celor care nu irosesc sentimente doar de dragul de a irosi si timpul odată cu ele, ci hrănesc şi dezvoltă fiinţa dinlăuntrul lor.) şi de cele mai multe ori, noi suntem oarecum tentaţi să ‘ne luăm’ după alţii, pentru că ştim că ei au trecut prin situaţii asemănătoare şi poate şi nouă ni se întâmplă exact la fel. Cum sunt eu? Ei bine, eu sunt deschisă la aproape orice şi ţin cont de fiecare cuvânt care mi se spune. Prefer să amestesc realitatea asta plictisitoare cu sentimentele mele şi aşa reuşesc să îi dau puţină culoare.

Vreau să fiu eu persoana aceea pe care îmi doresc să o întâlnesc pe stradă; dacă alţii nu ajută, eu de ce nu aş face asta? dacă ei nu cred, nici eu nu trebuie să cred?  vreau să îmi pun ordine în gânduri şi în suflet, să ajung din nou pe drumul cel bun, căci acum e un fel de ceaţă care îmi aduce, din nou, numai intrebări. Răbdarea mea, totuşi, nu e infinită şi sunt dispusă să aştept pentru ceva care merită, dar lupta asta nu o pot duce singură. Aşa că tu, care citeşti, gândeşte-te la ce ai, la ce te face fericit; încearcă să fii tu aşa cum speri că vor fi alţii; salveaza-te pe tine, apoi pe restul…

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

