Trec şi zilele astea…

Ce se întâmplă cu mine? De ce am impresia că mai am puţin şi alunec în întuneric ? Unde s-au dus apusurile acelea de august care îmi încălzeau sufletul şi mi-l protejau de tristeţea toamnei? 
De multe ori, gândurile nu numai că îmi zgârie sufletul, dar îmi pun stăpânire pe întreaga fiinţă; mă induc în eroare, de parcă aş fi într-un joc meschin de-al Universului, într-o luptă cu mine însămi…  Dimineţile nu mai sunt încărcate cu energie pozitivă, aşa cum erau odată…Acum, când deschid ochii, îmi amintesc că trebuie iar să suport oameni ciudaţi, care au toţi chipuri triste şi nu îmi răspund cu aceeaşi căldură pe care le-o ofer eu; că trebuie să merg pe aceleaşi drumuri şi să îndur iar lipsa celui care îi dădea zâmbetului meu un înteles. Trec iar prin perioada aia în care trebuie să mă prefac că sunt bine, să zâmbesc, să mă port ‘fireşte’ , doar ca să nu-mi mai exteriorizez gândurile, care îmi fac mai mult rău pe zi ce trece. Şi sunt toate aceste persoane care pretind că le pasă dacă mă întreabă : ‘esti bine?’ doar de dragul de a intra în viaţa mea fără motiv, ca apoi să vorbească despre mine ca şi cum m-ar citi ca pe o carte, iar eu îmi tot repet: sunt bine…voi fi bine! Toamna nu face altceva decât să îmi amplifice stările astea schimbătoare, că până la urmă acum sunt fericită, peste câteva minute mă port de parcă tocmai am venit de la o înmormântare…e ceva cu mine; sper ca măcar culorile ce vor îmbrăca oraşul acesta mort şi îi vor da o oarecare înfăţişare de fericire, să îmi păstreze sufletul curat şi liniştit, aşa cum mi-a plăcut să îl am mereu…

2 thoughts on “Trec şi zilele astea…

Add yours

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

