Suflet de toamnă

Vino, toamnă, uşor stingând viaţa,
îmbrăţişând tristeţe, alungând speranţa,
căci vreau să-mi las sufletul
să moară-n mâinile tale,
până când trandafirul uscat
ar rămâne fără petale.

Lasă-mi mie gustul de ploaie multă
să-mi şteargă din gânduri orice dorinţă mută;
adu-mi frunzele moarte, dar vii în culori
să cadă pe mormântul înconjurat de flori.

Şi-apoi într-un final,
venind, vei şterge totul…
Ia cu tine şi zâmbetul meu
că nu-i mai găsesc rostul;
leagă de al meu trup
amintiri şi vise grele
cum vântul leagă-n neştire
alte şoapte, confuze şi ele…

Suflet uscat, cuvintele-s tot ce mai ai…

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

