Hei, tu de acolo!

Ca de obicei, la ce suflet laş am, îmi e teamă să nu te pierd. Da…pentru că de cele mai multe ori tot ceea ce eu cred că mă protejează şi e exact ce am nevoie, sfârşeşte prin a fi ceea ce mă distruge. Sunt atât de sătulă de sentimente false încât parcă îmi e teamă să mai iubesc, ca şi cum aş ştii că mâine tot ce am crezut că am dispare odată cu mirosul de cafea. Şi totuşi, lângă teama aceasta creşte, cu fiecare zi, un sentiment plăcut, de care ştiu că trebuie să am grijă eu, dar şi tu. E  ceea ce îmi trezeşte zâmbetul pe chip dimineaţa, îmi redă senzaţia de siguranţă şi pentru momentele în care sunt cu tine îmi redă încrederea în mine. Mă face să mă simt de parcă locul meu e lângă tine şi vreau să îţi arăt că însemn mult mai mult decât ceea ce par; vreau să te cunosc, căci cu fiecare lucru pe care îl aflu devi mai interesant, mă aduci mai aproape  de sufletul tău. E atât de uşor să te privesc din unghiuri diferite şi să îmi pun atâtea întrebări, deoarece ştiu că ascunzi multe lucruri bune care poate sunt exact ceea ce am eu nevoie să completez puzzle-ul despre care îmi tot spun că nu îl voi termina niciodată. Viaţa mea de abia începe să capete contur şi faptul că vei fi lângă mine e ceea ce îi va reda adevăratele umbre şi nuanţe.

Te vreau lângă mine pentru că sărutul tău îmi redă liniştea interioară de care sufletul meu devine dependent, pentru că felul în care mă priveşti mă face să mă simt că nu vreau niciodată să renunţ la tine, chiar dacă trecutul nostru încearcă să ne împiedice să vedem ziua de mâine; te vreau pentru simplitatea ta exterioară şi complexitatea gândurilor tale, pentru sclipirea ochilor tăi atunci când încerci să îmi spui ceea ce simţi şi pentru fiecare lucru pe care îl faci…Vreau doar să ştiu că vrei să rămâi, că mai nou, viaţa mea se leagă de oamenii care rămân, nu de cei care pleacă şi chiar sper că tu eşti unul dintre aceia care vor să aibă un loc la filmul meu.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

