Part 1 – finding myself

Cu cat am cunoscut mai multe persoane, cu atat mi-am dat seama pe cine vreau sa am langa mine; intr-o continua dezvoltare, am inceput sa observ caracteristicile fiecarei persoane care ma fac fericita. De aceea, in prietenii mei mereu am gasit o parte din mine.

Dar cum ramane cu cealalta parte ? Acolo unde mintea si sufletul au nevoie de o continua conexiune, una bizara, dar pura, pe care timpul o indeparteaza de drumul tau. Intr-o realitate ca a noastra, lucrurile bune nu se intampla fara motiv si odata ce se intampla, incepem sa cautam repede raspunsuri la intrebarile ce ne fulgera mintea din secunda in secunda. Cum e cand parca tot ce ai vrut atata timp sa ai, tot ce ai visat in viata ta in sfarsit e real? Atunci cand cunosti o persoana uimitoare, pe care nici n-ai fi stiut vreodata ca o vei gasi, viata ti se schimba radical, totul  decurgand perfect (si aici, pentru mine, ‘perfect’ reprezinta un cuvant nedemn de ceea ce simt). Mi se intampla asta mie? Eu care incet, incet, incepeam sa nu mai cred in sentiment, care usor ma indepartam de toti, de parca nu mai apartineam nicaieri. Da, eu…Nu sunt genul de persoana sa spuna prea multe despre sine, dar de multe ori expresiile fetei si gesturile ma dau de gol, de parca as incerca din greu sa le arat oamenii exact ceea ce sunt. Sunt o ciudata, care desi pare sa aiba o viata normala, fiecare sentiment e amplificat, sa zicem, cam de 10 ori. Fiecare intamplare din viata mea m-a invatat atatea lucruri, care pana la urma ma fac cine sunt. Nu caut sa ma gasesc, ci mai mult sa ma creez. Incerc sa iau partea buna din tot ce aflu, dar atata adevar nu face decat sa imi innegreasca imaginea din fata ochilor si totusi…inca mai cred ca fiecare suflet de pe lumea asta trebuie scos la Lumina.

Dar atunci cand sufletul tau se vede ca intr-o oglinda ? Ti-l mai recunosti? recunosti tu toata acea energie pozitiva ce pare ca izvoraste de undeva din adancul tau? Iti zici : ‘nu, nu poate fi adevarat’ si te astepti sa fii ranit, luat de fraier, abandonat, tot ce vrei. Doar ce e special la tine? Ca tine sunt atatia oameni pe care probabil nu-i vei cunoaste vreodata, la fel cum nu o sa te cunosti pe tine vreodata complet…

De multe ori ma regasesc in cuvintele altora. E atat de placut sa auzi vorbind pe cineva, de parca ai fi chiar tu vorbind si la un moment dat nu trebuie sa mai auzi ce zice, ca deja stii ce  are de gand sa spuna. Sa gasesti pe cineva care are cicatrici pe inima, iar tu ai cusaturi de parca ar sta toate sa se desfaca…Si atunci persoana asta schimba totul. Cu un zambet sincer, cuvinte catharsice, o privire calda, plina de incredere si parca totusi, atat de misterioasa, te duce in alta lume…Lumea aia desenata odata pe o hartie, care probabil acuma sta motolita pe undeva, ascunsa. O mai stii? Mai stii ce iti doreai? Ce visai..? Ai ajuns acolo, esti exact in fata ei. Tot ce trebuie sa faci e sa crezi. Cam greu, nu? Dupa atatea lucruri, trebuie sa crezi din nou. Si eu cred. Cu toata inima cred ca lumea aia a mea o voi gasi la cineva in suflet si nu stiu de ce, am impresia ca sunt din ce in ce mai aproape.

Oare cunoscand pe altii de fapt te cunosti pe tine? caci pana la urma, asta e cel mai important – sa stii cine esti. Ce preferi? Sa-ti amintesti de o viata banala, amintiri uzate si persoane pe care nu le-ai suferit vreodata, dar totusi ai fost langa ele, sau de o viata in care mereu ai incercat sa schimbi ceva, nu ai suferit doar pentru tine, ci si pentru altii, nu ti-ai ascultat doar Ego-ul, ci chiar te-ai indreptat spre o destinatie mai dificila, mai diferita, incercand sa nu te lasi condus de instinctele primare, ci condus de anumite valori. Atatea intrebari, a caror raspunsuri le gasesti la putine persoane. Da. Acele persoane care iti fac viata sa merite fiecare secunda, care te incanta, te ajuta, te protejeaza de lumea asta . Cat de des intalnim astfel de persoane? Si oare e intamplator? ( ar fi fain daca mi-ar si raspunde cineva la intrebarile astea)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

