Mai rămâi…

Într-un timp atât de scurt
Inimă, tu te-ai trezit
Şi-ai găsit plângând, căzut
Un alt suflet, înflorind.
Zâmbet pur şi innocent,
Ochi senini, cuvânt latent,
Gesturi simple, suflet gost,
Pân-acum unde ai fost?

Mai rămâi, raiul e nost…

Ai căutat tu culoare
Într-o lume fără soare,
Fără gând şi judecată,
De păcate încărcată?
Într-un labirint confuz,
Plin de buruieni, profuz,
Ai găsit tu floarea-aceea,
Şi-ai descoperit ideea?

De-mi răspunzi cu-al tău sărut
Îţi promit că n-am să uit,
N-am să plec şi n-am să las
Inima-mi fără glas;
Tot ce-i bun şi infinit
În braţele tale am găsit;
Tot ce-odat-am întrebat
Azi, la tine am aflat.

Mai rămâi, rămâi cu mine…

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

