Noaptea

Când întunericul începe să pătrundă uşor în camera mea, noaptea-mi pare a fi o domnişoară timidă, elegantă cu o rochie frumoasă de seară care fură privirile tuturor. Răcoarea pe care o aşteaptă cu atâta sete oamenii, mai ales acum, în tot acest haos arzător, pare a fi parfumul de care nu te mai saturi niciodată. Un parfum care te imbracă în mister şi te adânceşte în întrebări, te ademeneşte să priveşti cerul scăldat în atâtea lumini, de parcă ţi-ar arăta pe care drum să mergi acum. Glasul ei se aude în depărtări, printre atâtea crengi obosite, purtat de silueta vântului, iar eu încerc mereu să-i desluşesc poeziile. Întreaga natura parcă e o  orchestră, unde foşnetul frunzelor şi greierii pătrund uşor şi dezvăluie tainele liniştii, făcându-mă să cred că niciodată nu voi rămâne singură.

Ca de fiecare dată, noaptea mereu îmi trezeşte curiozitatea, amintirile şi emoţiile zilei ce va urma. În vremurile când stăteam noaptea târziu, cu trupul lipsit de oboseala, sufletul meu era măgulit de liniştea pe care i-o dăruia noaptea. Era ceva de care nu se putea lipsi şi oricât ar fi încercat să nu-i răspundă , mereu întreba, mereu asculta…Era ca şi cum în momentele acelea întunericul misterios era un umăr firav pe care ai vrea să plângi, un copil care să se joace cu zâmbetul tău şi o mamă care mereu să aibă grijă de tine…Adierea vântului mă răsfăţa şi mă făcea să pierd ore în şir pe o bancă în faţa casei, prefăcându-mă că noaptea ar dura o veşnicie.

Si acum nimic nu mă încântă mai mult decât orele acestea de pură frumuseţe şi mister, în care inima mea e liberă să zboare acolo unde vrea…

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

