O noua destinatie – Oriunde, departe de tine

Ora 16:OO.
Soarele arde ingrozitor, iar eu astept cu nerabdare sa soseasca trenul. Gara e pustie si imi pare atat de straina acum, cand stiu ca nu o voi mai vedea niciodata.

Ora 16:30.

Timpul pare ca s-a oprit si tot ce trece prin fata ochilor mei nu mai sunt clipele, ci dorintele de demult. Ma trimit intr-un alt timp, alt spatiu, unde as fi putut sa nu gresesc, sa fac totul mai bine, sa iert, sa iubesc mai mult….sa nu inchid ochii. De fiecare data cand ii inchid, ma trezesc in acest univers. Nu as vrea sa mai ajung acolo niciodata, caci trecutul e dureros si pare ca imi ingreuneaza pasii. Si totusi, caldura e prea mare, iar umbra imi da o oarecare stare de somnolenta.

Ora 17:30

Genele par a avea o incarcatura de durere, caci imi e atat de greu sa imi deschid ochii. Sunt obosita, plictisita si dezamagita de pierderea asta de timp. Astept cu nerabdare sa uit de oras, de tine, de tot. Dar eu ce fac acum? Descriu ziua asta, de parca maine tot trecutul meu va fi sters. Si cine stie? Poate asa va fi…

Ora 20:30

Am pierdut ultimele ore amagindu-ma. Parcurile, strazile, nu cred ca e loc sa nu imi aminteasca de tine. Am avut timp sa derulez totul in mintea mea ca si cum as fi trait acele momente in prezent si tu…tu n-ai mai fi atat de departe. Si ma macina sentimentul asta ciudat, care ma bucura si ma intristeaza in acelasi timp, atunci cand ma gandesc la tine… Mi-as dori sa dispari odata cu toate amintirile ce mi le-ai lasat, caci nu ma ajuta cu nimic si nu am nevoie de ele si nici de tine. Plec…sper sa nu iti mai intalnesc privirea niciodata, iar atunci cand inchid ochii si ma gandesc la tine, totul sa fie negru, sa nu mai ramana nimic in urma, caci doare mai tare  gandul ca te-as fi putut avea pentru totdeauna.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

