Old feelings…

Chipurile revăzute după atâta timp aduc o tristeţe neînţeleasă în sufletul meu, mă fac să le văd cu alţi ochi, mai dezamăgiţi şi mai reci ca odinioară. Şi totuşi, faptul ca imi doresc din nou lucruri ce au apus de mult pentru mine mă fac mai slabă acum, dar mai puternică mâine. De ce să încerc să cuprind suflete cu ambele-mi braţe, când ele fug departe de mine şi îşi continuă drumul? ..iar eu stau şi privesc ce-a fost odată, ca pe un film vechi, de care nu te saturi niciodată… Iată-mă, din nou, ascultând cuvinte grele fără rost, potolindu-mi setea de fericire şi de linişte. Mă simt de parcă am pierdut ceva prea important ca să pot uita şi tot ce a fost răsună în mintea mea în fiecare noapte şi imi fură somnul. Sufletul îmi e înlănţuit de un dor puternic, care nu face decât să adâncească rănile din trecut. Nu vreau să mai pierd nimic, vreau să mă ridic, să nu port această luptă singură. Parcă încă aştept mâna aceea care odată întinsă spre mine, mă va scoate la lumină…

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

