Sweet dream

Mii de culori incanta strazile; cerul e negru, iar stele, temandu-se, se pierd usor in maretia lui. Aproape totul e inghetat si oprit in timp, insa din cand in cand, pasarele, nedumerite si grabite, isi cauta drumul. Intreg orasul e imbratisat de spiritul sarbatorilor, dar e atat de gol parca si trist, pentru ca inca nu a simtit atingerea zapezii. ( 2 a.m. )

8 a.m.
Cu ochi-mi obositi si aproape inchisi, cu trupu-mi greu, ma indrept catre geam. Totul parca se transforma intr-un infern alb, caci mii de fulgi de nea, sfiosi, mangaie imprejurimile. Ma simt ca intr-un vis, pentru ca atat de mult am asteptam ninsoarea, incat acum nu-mi vine a crede… Si am avut dreptate, parca eu am fost de vina. Am atipit din nou, iar cand m-am trezit, totul disparuse, toata splendoarea aceea alba, pura. A lasat din nou orasul trist, care desi inca mai asteapta, a avut perfectiunea pentru cateva momente.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

