Ganduri, intrebari [part 2]

De multe ori, diminetile sunt cele care imi dau putere. O plimbare scurta, acompaniata de muzica sufletului meu ma ajuta sa privesc totul cu alti ochi, din nou. Simt o usoara prezenta a unui sentiment placut, cel care imi reda zambetul, imi schiteaza stralucire in priviri si ma imbratiseaza cu incredere, putere. Sunt diminetile in care soarele e de partea mea si imi lumineaza mintea, cerul ma alinta, iar eu ma pierd cu gandul in infinitul lui albastru…Atunci incep sa-mi reamintesc cat de norocoasa sunt sa pot privi amortirea aceasta a naturii, care desi duce la o moarte aparenta, e neobisnuit de placuta privirii…Incep sa-mi imaginez fel si fel de momente in care eu pot picta toate culorile toamnei, amestecate si totusi atat de ordonate. Cred ca asta iubesc acum si stiu ca sentimentul straniu e datorat lor, culorilor. M-am obisnuit sa folosesc fosnetul frunzelor si ciripitul pasarilor care au mai ramas drept o calmare a spiritul. Si muzica, nelipsita in aceste momente, imi elibereaza mintea de tot ceea ce inseamna agitatie, stres. O astfel de dimineata reprezinta pentru mine o doza de prospetime, inviorare…si de obicei e acea jumatate de ora care-mi infrumuseteaza intreaga zi.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

