Tired…

Saptamanile acestea au fost extrem de obositoare, nici nu stiu ce se intampla. Acuma parca toata lumea asteapta totul deodata…Si sunt atat de obosita incat toate zilele mi se par la fel…nu am timp sa fac aproape nimic din ce-mi place, inclusiv sa scriu…Timpul imi aluneca printre degete si parca fuge de mine. E atat de greu de fiecare data cand ma trezesc dimineata si stiu deja ca am de facut o multime de lucruri si probabil daca voi incerca sa le fac pe toate, voi esua in privinta multora. Incerc, totusi, incerc. Imi dau silinta, chiar daca simt cateodata ca e prea mult si ca e timpul sa iau o pauza. Ma simt de parca am cazut intr-0 rutina plictisitoare si din care trebuie sa ies neaparat, dar momentan, tot ce am nevoie sunt cate nopti de somn adanc… Bine. Acum e 21 fara 20 de minute si trebuie sa invat la psihologie, pentru ca maine am test. Cine stie, poata ziua de maine nu va fi asa rea.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

