Duminica, Floriile.

E dimineata…Razele jucause ale soarelui imi fura usor somnul dulce, pleoapele-mi deschide si ma rasfata cu a lor caldura. Chipul obosit si parca trist de ceva vreme, se infrunta cu apa rece, menita sa ma trezeasca. Nu reuseste. Apoi cafeaua nici prea dulce, nici prea amara, cu urme de lapte o savurez alaturi de mama, in bucatarie… Nu ma pot opri din privitul naturii, pare a fi un adevarat ritual al perfectiunii, deoarece renasterea ei mereu arata ca o fantezie. Timpul trece…minutarele parca suspin, parca se lupta cu drumul lor si stiu ca ar vrea cateodata sa se opreasca, sa admire, sa uite de planuri. Cerul se desface, lumina-i curge pe verdele crud al orasului, care inca e adormit. Apoi linistea devine atat de apasatoare, incat bataile inimii nu mai par un cantec, ci mai mult un haos de sunete din ce in ce mai repezi. Plimbari sub umbra copacilor, fiori de vant si zgomote enervante sunt principalele ‘evenimente’ ale zilei de azi. Apoi ganduri…Da. O multime de ganduri si sentimente, fel de fel, imi umplu mintea si inima si imi inunda timpanele…Sunt clipe in care gasesc motive sa imbratisez pe ce apropiati, clipe care imi vor aduce linistea odata. Si merg mai departe, incerc sa mai fac ceva. Pe strada, chipurile oamenilor ma incanta, dar de cele mai multe ori ma sperie si ma mai sperie si sentimentul de ura care il am in suflet. Eu n-as putea urî cu adevarat pe cineva, dar imi e atat de ciuda ca nu vad cate pierd si cat ranesc; de parca ar vedea vreodata. Si iata a mai trecut o zi, plina de zambete si atata dezamagire…

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

