Acum si pentru totdeauna

De parca niciodata nu ar fi de ajuns sa spui ceea ce simti. Intotdeaua va exista o persoana care sa doreasca mai mult, tot mai mult din ceea ce pare imposibil de descris, dar totusi atat de simplu. O mie de emotii si fiori, toate prinse intr-un sentiment care trezeste si cea mai indepartata amintire… Si de ce imi e atat de greu sa iti spun ce simt? Mie …poate si tie… parca tot acel discurs care este pregatit in mintea mea se pierde atunci cand te vad. Si m-am saturat sa ma gandesc la asta. Si urasc asta, ba mai mult, incep sa te urasc. Fiinta ta ma face sa ma simt neobisnuit de ciudat, parca as vrea sa alerg sau sa cant, sa fac tot ceea ce imi trece prin minte ca sa imi exprim fericirea, dar in acelasi timp as aduna o mie de fulgere intr-un singur copac pentru a-mi exprima starea. Incerc si iar incerc sa deslusesc aceste mici, incurcate propozitii in subconstientul meu care par a ma incurca si mai mult…
Prin cateva miscari subtile, poate o privire mai intensa pot zice ca mi-am satisfacut sufletul pentru cateva momente, iar apoi sa ma gandesc la tine, iar si iar, pana incep sa aduc tot felul de negatii care par a incerca sa dezvaluie adevarul, faptul ca nu poti fi aici, cu mine. Sau doar incerc sa ma mint pentru ca nu stiu sa ma bucur de momentele nesimnificative…care pana la urma sunt ale mele si doar pentru mine sunt o comoara, chiar tot ce am acum.

One thought on “Acum si pentru totdeauna

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

