Putin din tine.

De ce pleci si stergi totul din mine? Doar un pic din iubirea ta si pot termina. Asa.. acum da-mi si putin albastru, putin din stralucirea ochilor tai .. si ce ai zice de o imbratisare? Nu vreau sa am totul…incercam doar sa te caut, dar drumul m-a oprit aici. Unde? La capatul sufletul meu. Nu m-as fi gandit vreodata ca am sa gasesc acest loc. Dar defapt ce e? E un alt colt de rai descris de mintea mea copilaroasa in asa fel incat sa imi placa doar mie. Altii ar putea si sa se mire, holbandu-se la toate acele picturi abstracte care reprezinta trairile mele…Dar ce conteaza daca eu sunt aici, iar tu.. inca ai ramas pe undeva, unde UNDEVA pentru mine e un fel de iad…lumea asta a ta… mai ciudata decat toate acele nopti cu luna plina. Dar stiu ca nu ai uitat, si aici STIU e iar un cuvant de care nu pot fi sigura, pentru CA tu m-ai adancit in acea ceata a diminetii . TE invidiez. Nu stiu cum poti fi atat de rupt de realitate. VOI incerca sa apropi coltisorul sufletului meu cu al tau.. poate vom GASI armonia.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

