Mama

E prea putin daca as spune ca te iubesc mai mult decat propria-mi viata. Ce insemni tu pentru mine? Nimic. Nimic din lumea asta. Fiinta ta tinde spre absolut, ceva pe care nici mariile genii nu ar putea define. De ce? Pentru ca esti tu. Esti mult mai mult decat sangeriul soare la apus, mai mult decat mangaierea firava a vantului, mai presus de orice. De fiecare data cand incerc sa iti spun cat de iubesc, bataile inimii cresc, si cresc, parca ele insusi spunandu-ti prin simfonia lor cat te iubesc. Apropie-te de mine. Caldura trupului meu parca ca ar vrea sa imi aprinda aripi si sa ma inalte la cer pentru a ma contopi cu soarele. Ochilor mei nu le vina sa creada cat esti de frumoasa, as putea spune ca esti zeita mea. Doar privindu-te si deja imi rasar urme de zambet pe chip, schitate anume pentru tine, caci iubirea ce o port pentru tine e infinita. Nu imi doresc sa te emotionez ,dar daca ai vedea in sufletul meu, ai intelege cat te iubesc, mama.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

