începutul unei noi aventuri!

Primăvara mea

Atât de preţioasă eşti
În lumea mea!
Ai venit cu parfumul amintit
Şi cu verdele de poveşti.

Ştii cât am aşteptat
Să te joci cu razele tale
Prin părul meu întunecat?…
S-ascult ciripituri
Şi să mă afund în visare!

Mugurii-s cruzi,
Împletiţi printre rămurele,
Înalţă culori spre cer
Şi miros de floricele…

Şi în întregu-mi univers
Se-aud parcă acorduri de chitară!
Cred că e soarele ce-mi cântă
“Mov de primăvară”…

 

Ploaia de primăvară

O luptă încinsă între picături şi pământ,
Picături dornice s-atingă miile de chipuri
Rupte din ştersul albastru şi purtate de vânt,
Asemenea unor lacrimi curgând rând cu rând.

Îmbrăţişarea ei mă purta pe o scenă aparte,
Închideam ochii şi simţeam iubire,
Printr-un vals ea mă ducea departe,
Uitam de mine, de toţi, de toate.

Şi am căzut uşor în verdele crud
Al firelor de iarbă vii,
Am simţit ghioceii pe tâmple-mi atingând
Visuri şi amintiri, mii..

Iar stropii mari încă îmi dădeau o strălucire în priviri,
Firele de iarbă mi se ascundeau printre degete,
O, de-aş putea să ţin ploaia asta
Şi soarele să nu-mi mai plece!

Un ocean de amintiri deasupra mea
Plutea, aşteptând să atingă pământul,
Eu aşteptând mângâierea sa,
Să îi zâmbesc, să-i spun că e ploaia mea.

Plânsul norilor de zăpadă

E ultima zi în care aş vrea
Ca norii să plângă pentru mine,
Dar nu de tristeţe,
De fericire vreau să-mi plângă.

E ultima zi în care
Totul să fie ce nu pare a fi,
Cerul  s-asculte tăcerea o clipa
Si norii s-arunce cristale, s-arunce cu mii.

Zăpada cenuşie

Din prima clipa când am văzut
Zăpada cea cenuşie,
Sentimentele mele s-au pierdut,
Unde, cine ştie!

Părea că-ntreg universul era acoperit
De-o lume de fulgi de nea,
Şi-acum, de încerc să mai găsesc vreo speranţă,
Nu mai pot, a îngheţat şi ea!

 

 

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

