Childhood..

Si nu am uitat acele clipe niciodata. Cand reuseam sa schitez un zambet simplu pe chipurile acelea hasurate in gri. Era doar un zambet, insa tot ce imi doream era sa ii vad fericiti. De ce? Pentru ca fericirea mea depindea de a lor. Daca ei erau tristi, eu eram si mai trista. De aceea nu imi puteam permite sa mai pierd vreo clipa. Dar ce mai conta cand eu atat de mult incercam sa-i fac pe ceilalti sa zambeasca, incat eu uitam de mine, de zambetul meu. Ce era printre dorintele mele, chiar si cele neinsemnate, nu prea conta. Dar erau si lucruri sau persoane care mi-era de ajuns sa le privesc. Dar pana la urma, ce sunt toate aceste sentimente abstracte pierdute in sufletul meu?.. Eu inca am  mii de variante prin care incerc sa inteleg aceasta nebunie de ganduri.

Ce e copilaria? Acel mic paradis ascuns.. In care copiii nu stiu ce inseamna frica, ei nu se tem de nimic in acele momente de inocenta..doar fericirea o vad in fiecare clipa care trece, chiar daca ar fi cel mai rau lucru, ei tot i-ar gasi partea buna, deoarece sufletele lor fragile nu sunt inca pregatite sa afle ce e raul, sau cel putin sa-l deosebeasca de bine..ei doar viseaza la tot ce e mai bun, mereu dorind sa schimbe lumea, crezand ca zambetele lor dragalase si ochii plini de speranta ar schimba parerile oamenilor despre viata..Acei oameni maturi care deja uita ce inseamna sa traiesti, se lasa ingropati de suparare si foarte rar mai schiteaza cate un zambet pe acel chip posomorat de trecerea aspra a timpului.. Copiii sunt singurii care nu au griji si poate singurele lor “probleme” sunt acelea de a deslusi un nou joc pe care toti asa zisii prieteni il au. Pentru ei, fiecare copil cunoscut devine cel mai bun prieten, cu care ba se cearta, ba se impaca si pana la urma tot prieteni sunt.. Asta inseamna sa fi copil : sa iubesti totul, caci totul te iubeste.

3 thoughts on “Childhood..

Add yours

  1. heei ai uitat sa ma mentionezi si pe mine…nu te mai chinui sa schitezi zambete pe fetele altora;;) ai uitat ca eu m-am batut pentru tine?

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

